نمایندگی میتسوبیشی الکتریک

معرفي شركت Mitsubishi Electric

میتسوبیشی الکتریک يك شركت الكترونيكي و تجهيزات الكتريكي ژاپني و چند مليتي مي باشد كه در زمينه توليد پنل هاي فتوولتاييك، تجهیزات برق خورشیدی، انواع حسگرها، سیستم‌های راداری و ماهواره‌های مخابراتی، پمپ‌های حرارتی، پله برقی وآسانسور، كولرهاي گازي و کمپرسور، سيستم های اتوماسیون صنعتی و روبات‌های صنعتی، ماشین‌های الکتریکی و خط‌نورد فعالیت می‌نماید.

شركت میتسوبیشی الکتریک ژاپن  در زیر مجموعه محصولات اتوماسیون صنعتی  (Industrial Automation  System) خود ، انواع كنترل كننده هاي قابل برنامه ريزي (plc) و انواع نمایشگرهای صنعتی (HMI) ، انواع اينورتر(Inverter) ، سرووها(servo) و انواع كنترل كننده هاي ساده (Simple Application Controllers) و نرم افزار هاي(software) مختلف عرضه نموده است.

كیفیت، اطمینان و فناوری پیشرفته از اجزای اصلی تمامی سامانه های كنترلی شركت میتسوبیشی الکتریک می باشند.

image 600x450 1

محصولات میتسوبیشی الکتریک

PLC 

شرکت میتسوبیشی الکتریک (Mitsubishi Electricپی ال سی های خود را با توجه به تعداد ورودی/خروجی و همچنین حجم برنامه نویسی مورد نیاز در سه مدل کامپکت (Compact) ، ماژولار (Modular) و رك (Rack) تقسیم کرده است، که هر مدل دارای مزایا و محاسنی می باشند که می تواند نیاز صنایع را برطرف نماید.

FX3GE2 800x277 1

اين نوع مدل پي ال سي ، ورودي و خروجي و همچنين منبع تغذيه را برروي خود داشته و در مدل هاي FX5U , FX3GE , FX36, FX3UC , FX3U , FX2NC , FX2N , FX1S , FX1N , FX0S , FX0N , FX5UC  از 10 تا 128 ورودي وخروجي عرضه مي گردند همچنين ساختار برنامه نويسي و حافظه اين مدل ها سازگاري كامل با مدل هاي بالاتر را داشته و براي كنترل دستگاه هاي كوچك بسيار مناسب مي باشند .

اين مدل از پي ال سي داراي كارتهاي بسيار متنوعي مي باشد. انتخاب مدل هايCPU ، شبكه و كارتهاي كنترل مكان و سرعت اين مدل را يك مدل فوق پيشرفته ساخته است. پي ال سي هاي ماژولار ميتسوبيشي الكتريك قابليت اتصال به انواع شبكه هاي موجود در صنعت CAN , PROFIENT ,ETERNET و.. دارا مي باشد.

PLC MITSUBISHI L 800x800 1
Q Series

اين مدل از PLC ميتسوبيشي الكتريك كه شامل plc هاي سري Melsec-Q  و Melse-R مي باشد در اين سري از پي ال سي ها تمامي كارت هاي ورودي و خروجي ديجيتال ، آنالوگ ،كارتهاي شبكه ،cpu ،منبع تغذيه و.. به صورت كارتهايي بر روي رك تغذيه سوار مي شوند.

HMI

ميتسوبيشي الكتريك بعنوان ارائه دهنده كلیه تجهیزات كنترلی مورد نیاز اتوماسیون صنعتی مي باشد كه یكی از عرضه كنندگان مطرح در زمینه محصولات HMI یا همان مانیتور صنعتی می باشد.

این شرکت مانيتورهاي های نسل جدید خود را در دو گروه GOT1000 و GOT2000 که هر گروه دارای امکانات و مزایای خاصی می باشد را روانه بازار و صنعت نموده است، این شرکت همچنین نمایشگر های نسل قدیم خود GOT-F900، GOT-A900 و E1000 را نیز پشتبیانی می نماید .

این محصولات علاوه بر سازگاری با تمامی محصولات میتسوبیشی الکتریک ، امكان استفاده با سامانه های كنترلی سایر سازندگان معروف را نیز دارا می باشند .

GOT1000: اين سري از مانيتورهاي صنعتي ميتسوبيشي الكتريك در سايزهاي و قابليت هاي متفاوت ارائه گرديده كه در شش مدل GT10GT11GT12GT15GT16 –GT5 كه داراي نمايشگرهايي در سايزهاي 5.7 ، 8.4 ، 10.4 ، 12.1 ، 15 اينچ عرضه گرديده است .

GOT2000 : اين سري از نمايشگرهاي صنعتي جزء جديدترين نمايشگرهاي شركت ميتسوبيشي الكتريك مي باشد كه در شش مدل GS2107 –GT21-GT23-GT25GT27-GS2110 كه داراي نمايشگرهايي در سايزهاي 15 , 12.1 , 10 , 8.4 , 7 , 5.7 , 3.8اينچ ارائه گرديده است .

GT16 1 800x577 1
INVERTER MITSUBISHI 1

INVERTER

میتسوبیشی الکتریک تولید کننده انواع اینورتر با رنج های توانی گسترده می باشد. اینورترهای کامپکت میتسوبیشی شامل سری های D700 ، E700 ,E800 ، F700 ، A700 ، F800 و A800 می باشد.

این اینورترهای میتسوبیشی برای کاربردهای عمومی و خاص مانند جرثقیل ها ، آسانسورها ، فن و پمپ ، کاشی و سرامیک ، سیستم های هیدرولیک و… تولید شده که در رنج های مختلف با قابلیت حفاظت استثنایی می باشد. اینورترهای میتسوبیشی جهت استفاده در کاربردهایی که به گشتاور بالا و کنترل سرعت عالی و کنترل موقعیت نیاز دارند مناسب می باشند. اینورتر جدید میتسوبیشی سری A800 بوده که ترکیبی از ابتکار و تکنولوژی را همراه با کارایی بالا و صرفه جویی در انرژی ارائه می دهد.

SERVO

سیستم های سروو ميتسوبيشي الكتريك یکی از نامهای شناخته شده جهان در اتوماسیون صنعتی است. طیف گسترده ای از سروو های با کیفیت بالا شامل ویژگی های ایمنی استاندارد، تقویت کننده های چند محوری، موتورهای خطی و مستقیم و عملکرد کلاس جهانی برای کاربردهای اتوماسیون صنعتی می باشد.

MELSERVO میتسوبیشی الکتریک یک انتخاب کاملی از کنترلرهای حرکتی را برای هر برنامه کاربردی سروو در طیف وسیعی از صنایع ارائه می دهد. ميتسوبيشي الكتريك از جنبه های Q172DS و Q173DS Motion CPU به ماژول های حرکت ساده و کنترل های مستقل حرکتی، راه حلی برای برنامه شما می باشد.

Mitsubishi Servo mr j4 www.csp group.ir 800x366 1

انواع MelServo

MELSERVO-JE

MELSERVO-J3

MELSERVO-J2

MELSERVO-J2S

MELSERVO-J4

سروهای MELSERVO-J4 ، ماژول های Motion و سیستم های کنترل حرکت دقت بالا از محصولات میتسوبیشی الکتریک  مي باشد كه ماشین سازها و مشتریان نهایی را قادر می سازند ایمنی محصولات خود و هم چنین سودمندی آنها را افزایش دهند.

سرو داریوهای سری MR-J4 شامل MR-J4-A, MR-J4-B که سری اول سازگار با شبکه SSCNET III می باشد. سرو موتورهای سری MR-J4 شامل HG-SR, HG-MR, HG-KR می باشد.

انکودرهای ابسولوت دارای رزولوشن 22 بیت می باشند این یعنی 4 میلیون پالس در هر دور كه نتیجه آن مشخصه های عالی حین کار، حداکثر دقت در موقعیت و سرعت پردازش که بسیار بیشتر از نیازهای ماشین آلات مدرن را برآورده می کند.

MR J4 1
mitsubishi mr j4

MELSERVO-JE

شرکت میتسوبیشی الکتریک سری MR-JE را طراحی و تولید کرده است. این سری با دارا بودن انکودر 17 بیتی دقت بالایی در کاربردهایی که نیاز به دقت دارند ارائه می دهد. سری MR-JE یک سرو جهانی است و با تمامی استانداردهای جهانی مطابقت دارد. موتورهای سرو سری MR-JE شامل HF-KN, HF-SN می باشد. سری MR-JE سری اقتصادی بوده و با نرم افزار MR-CONFIGURE2 سازگارمی باشد.
MR J3 20B1 800x714 1

MELSERVO-J3

سرو شرکت میتسوبیشی سری MR-J3 دارای مدهای کنترلی POSITION, SPEED, TORQUE می باشد. سرو درایوهای MR-J3-A  برای کاربردهای عمومی بوده و سرو درایو MR-J3-B سازگار با شبکه SSCNET III می باشد.

سری MR-J4 دارای سرو موتور با کدهای HF-KP, HF-MP, HF-SP, HC-LP می باشد. عملکرد ماشین با استفاده از سرو MR-J3 به طور قابل توجهی افزایش می یابد. از یک انکودر دقت بالا 18 بیت (262144 پالس در هر دور) به منظور افزایش دقت و پایداری حتی در دورهای پایین استفاده شده است.

سری MR-J3 در مقایسه با سری MR-J2S تا 40% صرفه جویی در فضا داشته و موتورهای سری MR-J3 در مقایسه با موتورهای سری MR-J2S 20% کوچکتر شده اند.

Simple Application Controllers

کنترل کننده رله هوشمند Alpha2 یک راه حل قابل اطمینان برای کنترل اولیه فراهم می کند. این یک گزینه مناسب برای برنامه های کاربردی مانند روشنایی، تهویه مطبوع، امنیت، درجه حرارت، و کنترل پمپ / کمپرسور است.

اين نوع كنترل كننده ها  شامل صفحه نمایش با کلید های عملکردی، ورودی های آنالوگ، شمارنده ها و تایمر ها است در اين نوع كنترل كننده ها ،برای تکمیل ورودی / خروجی داخلی، می توان از ورودی یا خروجی اضافی استفاده کرد.خروجی های آنالوگ و ورودی های حسگر دما می تواند به واحد اصلی اضافه شود.

ALPHA2 MITSUBISHI 1 400x304 1

نرم افزارهای شرکت میتسوبیشی الکتریک

نرم افزار MR Configurator2

جدیدترین نسخه از نرم افزارجهت راه اندازي آسان سرووها كه به  شما اجازه تنظيم سرعت، مانیتور، خواندن و نوشتن پارامترها و عملیات تست از یک رایانه شخصی را ميدهد.

iQ Works

یک مجموعه نرم افزاری جامع است که شامل نرم افزارهای برنامه نویسی برای کنترل کننده های قابل برنامه ریزی، کنترل کننده های حرکتی، GOT ها و غیره می باشد.

FR Configurator2

یک نرم افزار پشتیبانی اینورتر از راه اندازی تا تعمیر و نگهداری است. (سازگار با مبدل های سری 800)

Mitsubishi Electric Factory Automation 400x400 1

Gx Developer

نرم افزار یکپارچه و قدرتمتند GX Developer از تمام کنترلرهای MELSEC از PLC های فشرده سری MELSEC FX گرفته تا PLC های مدولار از جمله MELSEC System Q پشتیبانی می کند. این نرم افزار با رابط کاربری ساده وابزارهای متنوع و گرافیک عالی یادگیری را برای کاربران آسان نموده است.

Gx Developer

PLC

Q Series

HMI

hmi panasonic

SERVO

Mitsubishi Servo mr j4 www.csp group.ir 800x366 1

INVERTER

INVERTER MITSUBISHI 1